Teal Sand

Premium koffie voor de bewuste generatie, ook in de financiële sector

Peeze koffie wordt op allerlei locaties in Nederland gedronken. Van restaurant tot hotel en van advocatenkantoor tot corporate bedrijfsleven. Ook in deze laatste categorie zien we een groeiend aantal locaties dat met Peeze aan de slag gaat. Wij vroegen Leoniek Werner, Account- en Hospitality manager bij Compass Group Nederland, naar haar ervaringen met Peeze in de groot zakelijke markt.

Veronie Jansen
15 maart 2024
Eurest Compass Group referentie

Wat maakt dat je met Peeze koffie bent gaan werken?

“Bij een van mijn grotere accounts in de financiële sector werken we sinds 2018 met volle tevredenheid met Peeze samen. We zochten een betrouwbare partner voor kwalitatief goede koffie, super service en proactieve houding met een bewezen succesvolle en solide duurzame werkwijze. Zodoende kwamen we bij Peeze uit.”, aldus Leoniek.

“Wat ik mooi vind aan Peeze is dat zij handelen vanuit DNA en eigen waarden en niet “op verzoek van” of omdat het commercieel handig is. Dit geeft ons zekerheid op continue ontwikkeling, op het gebied van product, service en duurzaamheid, waardoor inmiddels een jarenlang partnerschap is ontstaan.”

Kun je het partnerschap met Peeze toelichten?

“Vanuit Compass werken we met concrete doelstellingen op o.a. de Guest Journey. Peeze helpt ons op verschillende manieren om deze doelstellingen te behalen. Zo heeft de koffie altijd een consistente kwaliteit, dragen zij actief bij aan storytelling rondom koffie, organiseren we geregeld samen tastings en hebben we een uitgebreid trainingsprogramma voor onze mensen.

Ook op het gebied van duurzaamheid sluit de koffie naadloos aan bij onze doelstellingen die zich bijvoorbeeld richten op CO2, afvalbesparing, innovatie en eerlijke prijzen.”

Wat is jullie ambitie in dit partnerschap?

“Onze gezamenlijke ambitie is om middels goede koffie (door een mooi product, goed opgeleide barista’s en juiste machines) op een zo duurzaam mogelijke wijze bij te dragen aan de Guest Journey, waarbij we de gast informeren doormiddel van fantastische storytelling en mogelijk inspireren voor duurzame(re) keuzes in hun privéleven.”